DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI (D.U.K)

Prie kiekvienos prekės individualiai yra nurodomas būtent tos prekės pristatymo terminas. Jeigu prekę turime sandėlyje, dažniausiai ją pristatome per 2-4 darbo dienas. Jeigu prekės sandėlyje neturime, matysite užrašą, nurodantį, per kokį terminą prekė yra gaunama. Tad jeigu užsakinėjate kelias prekes, iš kurių bent vienos terminas yra ilgesnis nei 2-4 d.d. Visas Jūsų užsakymas bus vykdomas tik gavus trūkstamų prekių papildymą. Ilgiausias prekių pristatymo terminas 6 darbo dienos.

Kurjeriai prekes pristato darbo dienomis 8-17 valandomis. Prieš atvažiuodami paskambina. Galime užsakyti pristatymą vakare, tada reikia parašyti užsakymo pastaboje.

Kiekviena prekė turi savo individualų garantinio aptarnavimo laikotarpį. Visos elektroninės prekės turi taikomą metams laiko garantiją, kitoms prekėms dažniausiai taikoma dviems metams garantija. Dėl tikslaus garantijos termino teiraukites nurodytu telefono numeriu.

Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje per DPD kurjerius. Taip pat pristatome Latvijos ir Estijos teritorijoje.

Parduotuvės mes neturime, bet pasiskambinus mums dėl konkrečios prekės, patikrinsime ar turime sandėlyje. Jei turėsime, galima bus atvažiuoti pas mus į sandėlį apžiūrėti / nusipirkti.

Užsakymą galite pateikti internetu (įsidėkite norimas prekes į krepšelį, pereikite prie užsakymo pateikimo) arba užsisakykite telefonu: +3706 4444 646, taip pat galite užsakymą pateikti el. paštu: info@imedical.lt

Reikia pateikti mums banko sąskaitą kur galime grąžinti pinigus už prekę ir per kelias darbo dienas pinigai bus grąžinti. Dažniausiai grąžiname ta pačia diena.

Į siuntos vidų reikia įdėti mokėjimo kvitą, arba pavedimo kopiją (pirkimo dokumentą), ir laisva forma užpildyta lapą dėl siuntos grąžinimo, kur turi būti nurodomas užsakymo numeris, grąžinimo priežastis, banko sąskaitą kur galime grąžinti pinigus už prekę. Gavus prekę ją patrikriname, bei jeigu prekė pilnos komplektacijos, be naudojimo žymių – grąžinsime pinigus už prekes. Prekės patikra ir pinigų grąžinimas gali užtrukti iki penkių darbo dienų.

El. parduotuvės veikla vykdoma pagal VMI išduota individualios veiklos pažymą, esame ne PVM mokėtojai, todėl sąskaita faktūra išrašoma be PVM. Individualią veiklą vykdo Manfredas Patkačiūnas, Individualios veiklos nr. 1034538.

Prekės grąžinimui yra skirta 14 kalendorinių dienų. (išskyrus LR CK 6.228-10 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis Prekė turi būti nenaudota, pilnos komplektacijos, su visomis aptrauktomis plėvelėmis (jei tokios buvo), idealios būklės kaip ir gavote. Kitu atveju pinigai negrąžinami.

14 dienų grąžinimo terminas negalioja išpakuotom / atidarytom prekėm po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių. Tokios prekės kaip tualeto kėdės, basonai, tualeto paaukštinimai ir t.t.. nėra grąžinami ar keičiami.

Pinigus mes grąžiname pavedimu į banko sąskaitą, kurią nurodote grąžindami prekes. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

Pastebėjus prekės defektą, turite kreiptis per 24 valandas, nuo jos gavimo. Kadangi praėjus daugiau laiko, negalime būti tikri, jog prekė nebuvo sugadinta. Tad, jeigu kreipsitės vėliau – skundas bus atmestas.

Pagal Lietuvos vartotojų nuostatus, pardavėjas privalo prekei skirti garantijos aptarnavimo terminą, bet neprivalo pats pasiimti prekės remontui, todėl pirkėjui tenka pačiam pristatyti prekę pardavėjui, kad šis savo ruoštu pataisytų nemokamai prekę.

Atsiradus prekės gedimui reikėtų kreiptis į aptarnaujantį personalą – susisiekti galite telefonu +3706 4444 646 arba el. paštu info@imedical.lt ir suteiksime Jums visą reikiamą informaciją. 

Gavus pažeistą prekę, arba prekę su broku – prašome iš karto kreiptis el. paštu: info@imedical.lt , nurodant savo užsakymo numerį bei jeigu pažeidimas/brokas matomas – pridėjus prekės nuotrauką. Per vieną darbo dieną mūsų konsultantai susipažinę su Jūsų pateikta informacija susisieks su Jumis apie tolimesnę eigą.

Prašome susisiekti su mumis el.paštu info@imedical.lt arba paskambinus numeriu +3706 4444 646. Prašome iš anksto turėti paruoštą užsakymo numerį, kad galėtumėte jį padiktuoti mums ir užsakymas bus atšauktas jeigu nėra dar perduotas kurjeriams. Perduotų užsakymų, deja, bet atšaukti negalime.

Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.

Mes prekes siunčiame atgal klientams, pirkėjui tik reikės pasirinkti pristatymo būdą bei susimokėti už patį pristatymą (DPD paštomatu – 3 eur; Pristatymas Jūsų nurodytu adresu per DPD kurjerius apie 4.5 eur. (tiksli kaina priklauso nuo svorio)

Prekę sutaisyti stengiames kuo greičiau, dažniausiai tai užtrunka 5-10 d.d., Jeigu prekės taisymui yra reikalingos papildomos detalės, taisymas gali užtrukti ilgiau. Apie tai informuojame atskirai.

Jūsų grąžinta prekė bus patikrinta ir tuomet duomenys bus perduoti buhalterijai. Pinigų grąžinimas neturėtų užtrukti ilgiau nei penkias darbo dienas.

Rašykite mums el. laišką adresu info@imedical.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Krepšelis
Norai
Neseniai Žiūrėta
Kategorijos